فیلتر و پارچه ش
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

پارچه های های فیلتر پرس را بشناسید

 

پارچه‌های شرکت پلی آب صفا در اندازه‌ها، مواد و درجه‌بندی‌های میکرون مختلف برای مطابقت با نیازهای فیلتراسیون خاص شما در دسترس هستند. پارچه‌های با کیفیت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بالاترین سطوح راندمان و دوام فیلتر را ارائه می‌کنند، که منجر به آزاد شدن بهتر کیک، کیک‌های خشک‌تر، فیلتر شفاف‌تر و چرخه عمر طولانی‌تر پارچه می‌شود. پارچه های فیلتر پرس ما برای کاربردهای وسیعی ، از جمله پردازش مواد غذایی و نوشیدنی، پردازش شیمیایی، معدن و مواد معدنی و موارد دیگر ایده آل هستند. پارچه های فیلتر پرس ما که از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند، قادر به مقاومت در برابر فشار و دمای بالا هستند و در عین حال عملکرد عالی فیلتراسیون را ارائه می دهند. 

 

انواع پارچه فیلتر پرس:

 

انتخاب پارچه فیلتر پرس یکی از متغیرهای کلیدی و مهم در بهینه سازی هر نوع برنامه مرتبط با فیلتر مایعات می باشد. نکات مهمی که در انتخاب پارچه فیلتر پرس باید در نظر گرفت، شامل موادی چون مقاومت در برابر کشش، سهولت در تخلیه فیلتر کیک، مقاومت در برابر واکنش های شیمیایی و سابیدگی، خواص حرارتی، حفظ ذرات و موارد دیگر می باشد.  حالا بیاید ببینید انواع آن چیه:

پارچه های فیلتر گردن بشکه

پارچه های تک فیلتر

پارچه های فیلتر دار

پارچه های پشتی

پارچه های فیلتر برای صفحات فیلتر CGR

 

 

مواد تشکیل دهنده پارچه های فیلتر 

 

پارچه های فیلتر معمولاً از پارچه های صنعتی بافته شده ساخته می شوند که می توانند بر پایه  پلی‌پروپیلن، پلی استر، پنبه، پلی امید یا فلور و پلیمر باشند. خواص پارچه فیلتر توسط خود ماده تعیین می شود. به عنوان مثال، ساختار الیاف، که می تواند تک رشته ای یا چند رشته ای باشد، ضخامت الیاف، روش بافت، فناوری تولید، تراکم، طرح، طرح سطح و در نهایت قابلیت تنفس ضروری است. برای به دست آوردن یک نتیجه نهایی فیلتراسیون رضایت بخش، پارامترهای فوق باید ترکیب شوند. از پارچه های فیلتراسیون نیز می توان در شرایط خاص استفاده کرد. برای مثال، اگر دمای بسیار بالا یا PH شدید انتظار می رود، پارچه ای ساخته شده از الیاف مقاوم در برابر حرارت باید به عنوان ماده برای پارچه انتخاب شود. تمام پارچه ها برای مقاومت در برابر درجه حرارت بالا آماده شده اند و برای اطمینان از عدم تغییر سایز بوم، با فرآیند ترموفیکسینگ درمان می شوند.

 

اطلاعات بیشتر

 

https://filterpressco.com/





:: برچسب‌ها: مقاوم در برابر حرارت ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: